Obecné informace

Storno poplatky

Letos platí na našich akcích pro každého přihlášeného účastníka tyto následující storno podmínky:

  1. Storno min. 45 dnů před akcí – storno poplatek ve výši 300,-Kč.
  2. Storno min. 21 dnů před akcí – storno poplatek ve výši 30% z ceny (min.300,-Kč).
  3. Storno ze zdravotních důvodů 21 až 1 den před akcí (potvrzení lékaře nutné) – storno poplatek ve výši 40% z ceny.
  4. Storno bez zdravotních důvodů 21 až 1 den před akcí – storno poplatek ve výši 50% z ceny.
  5. Storno při odjezdu z akce ze zdravotních důvodů – storno poplatek 50% z ceny počítá se od následujícího dne po odjezdu.
  6. Odjezd z akce mimo zdravotní důvody storno poplatek je ve výši 80% – 100% z ceny – dle důvodu.

V případě zrušení tábora z nařízení vlády, nebo Krajské hygienické stanice vracíme celou zaplacenou částku za tábor.

Seznam nutných věcí na tábor

  1. Karta pojištěnce zdravotní pojišťovny (stačí kopie).
  2. Vyplněný nástupní list.
  3. Studentskou průkazku (potvrzený žákovský průkaz, studentský průkaz nebo ISIC) v případě výletu na táboře či jízdy MHD a vlakem.
  4. Doporučená výbava: gumáky + pláštěnka + boty na turistiku + 2x boty na sport + sandály + boty do vody, šátek, 5-7 x ponožky, 5-7 x spodní prádlo, pyžamo, plavky, 1-2 x tepláková souprava (nebo šusťáková), 4 x triko s krátkým rukávem + 3 x triko s dlouhým rukávem, 2 x krátké kalhoty či trenky, oblečení pro chladné počasí (svetr, mikina, bunda).
  5. Přezůvky!
  6. Repelentní prostředek proti klíšťatům a jinému hmyzu, hygienické potřeby – mýdlo/sprch.gel, šampon, ručník, hřeben, kartáček a pasta na zuby.
  7. Čepice proti slunci, opalovací krém, sluneční brýle.
  8. Baterka + malý batůžek (na svačinu) + plastová nádoba na pití
  9. Psací potřeby, dopisní papíry, obálky, známky, kapesné v přiměřené výši 300-500 Kč
  10. Kufr (je skladnější) / cestovní taška s přiloženým seznamem věcí, na turistické pobytové akce je vhodný batoh
  11. Léky (pokud dítě užívá) – předejte zdravotníkovi na srazu a informujte ho o užívání.

Drahé mobily, tablety, iphony, šperky, hodinky, drahé hry, foťáky, značkové oblečení, velké nože, zvířata – to vše nechte, prosím, doma

Zdravotní podmínky účastníků akce

  1. Při nástupu na akci je nutné seznámit zdravotníka případně jinou zodpovědnou osobu o užívaných lécích účastníka, alergiích či jiných zdravotních problémech.
  2. U táborů pro děti, mládež a pro rodiče s dětmi vyžadujeme platné potvrzení od lékaře pro účastníky do 18 let. 
  3. Při nástupu na tábor je třeba mít vyplněný Nástupní list a kartu pojištěnce zdravotní pojišťovny (stačí i kopie). Nástupní list a kartička pojištěnce se při nástupu na akci odevzdá zdravotníkovi, nebo jiné zodpovědné osobě.
  4. Na každý tábor je nutné vypsat „prohlášení o bezinfekčnosti“, které je součástí Nástupního listu.

Přihláška do Duha-Keška

Duha – Keška

Poslání spolku vyjadřuje naše motto: „Pomáháme najít směr…“ Dosahujeme toho prostřednictvím organizace volnočasových aktivit pro děti, mládež i dospělé. Jsme nová dužina působící pod občanským sdružením Duha navazující na tradici přerovské Dlažky zejména v okolí Kroměříže a Jeseníků, kde se nachází naše táborová základna – Orientka. Zaměřujeme se na tábory, kurzy pro děti a mládež. Sportovní, zážitkové a recesní aktivity mládeže i dospělých. Aktivně propagujeme ringo, turistiku a geocaching.

Výhody členství: Skvělý pocit z pomoci a sleva 100Kč na každou akci konanou v roce 2021 🙂

Základní členský příspěvek je 200Kč, pro studenty (do 26 let) 100Kč.

Moc děkujeme za podporu.

Odkaz na přihlášku ZDE. Vyplněnou přihlášku, prosím, zašlete na e-mail: duha.keska@gmail.com

FIO banka 72017880 / 2010, VS:2021, zpráva: jméno a datum narození

Scroll to Top